Pracovna s knihovnou

Moderátoři: Styx Lupin, Tony Dolohov

Pracovna s knihovnou

Příspěvekod Tony Dolohov » 15 pro 2012 23:01

Zde trávím většinu svého dne, pracuji, studuji, ale i relaxuji.

Pracovna

Obrázek

Knihovna

Obrázek
Kdo si hraje s ohněm, spálí se. Kdo si hraje se mnou, lituje, že si nehrál s ohněm.
Uživatelský avatar
Tony Dolohov
Mág
 
Příspěvky: 1730
Registrován: 02 čer 2009 02:09
Bydliště: Západní křídlo sídla Eagle Rock

Re: Pracovna s knihovnou

Příspěvekod Tony Dolohov » 12 črc 2013 18:11

+zrovna se obléká na tu večeři s Vanessou, jenže to neví, že to není Styx, a když se tam objeví Nef, tak málem nevěří vlastním očím+ Neferet...? Jsi to vážně ty? +usměje se na ni a obejme ji přátelsky a vstřícně+ Už jsem tě neviděl ani nepamatuji. Co tě sem tak znenadání přivádí? +nabídne jí křeslo+
Kdo si hraje s ohněm, spálí se. Kdo si hraje se mnou, lituje, že si nehrál s ohněm.
Uživatelský avatar
Tony Dolohov
Mág
 
Příspěvky: 1730
Registrován: 02 čer 2009 02:09
Bydliště: Západní křídlo sídla Eagle Rock

Re: Pracovna s knihovnou

Příspěvekod Neferet » 12 črc 2013 20:16

+nechá se služebnictvem zavést dovnitř, stáhne si z hlavy kápy a pozorně se rozhlíží kolem sebe jestli si všimne něčeho zvláštního co by naznačovalo, že není něco v pořádku+ Tony! +rozzáří se jak sluníčko, když po tak dlouhé době uvidí jednoho ze svých nejlepších přátel+ V celé své kráse. +usměje se vesele a pokývá hlavou, že je to opravdu ona a zrak ho nešálí, když ho obejme stejně tak přátelsky a vstřícně, jako on jí+ No já vlastně... přišla za Styx... původně. Předpokládám, že když mě zavedli za tebou tak tady není? +zajímá se naprosto nenápadně, nechce vířit vlny, zejména když ho vidí tak vyfiknutého až jí napadá, že jenom zbytečně plašila a ještě ke všemu dorazila zřejmě v nevhodnou dobu+ A tebe asi vyrušuju v nevhodnou dobu co? Jdeš na rande? +zajímá se vesele, když ho jemně zatahá za kraj saka a posadí se do křesla+
Draco dormiens numquam titillandus
Uživatelský avatar
Neferet